Splošni pogoji poslovanja

Splošno

Pro-Mak d.o.o., Tržaška 135, 1000 Ljubljana, Slovenija (v nadaljevanju: PROMAK oziroma upravljavec) s splošnimi pogoji za uporabo spletnega mesta promak.si določa obveznosti, pravice in pogoje za uporabo in poslovanje spletnega mesta.

Varovanje podatkov

V Promaku se zavezujemo varovati vse predložene osebne podatke fizičnih oseb skladno z veljavno zakonodajo in varstvom osebnih podatkov. Da bi skladno z zakonom o varstvu osebnih podatkov preprečili nepooblaščen dostop do osebnih podatkov ali njihovo razkritje, ohranili natančnost osebnih podatkov in zagotovili njihovo ustrezno uporabo, uporabljamo ustrezne tehnične in organizacijske postopke za zavarovanje osebnih podatkov, ki jih zbiramo.

Nepooblaščena uporaba aktivnosti na spletnem mestu promak.si

Prepovedan in kazniv je vsak poskus nepooblaščene,zlonamerne ali drugemu škodljive uporabe spletnega mesta promak.si.

Avtorske pravice

Vsebine, objavljene na spletnemu mestu promak.si, so last PRO-MAK d.o.o. in se lahko s strani tretjih oseb uporabljajo le s soglasjem upravljavca spletne strani, v nekomercialne namene, ob tem pa se morajo objaviti vsa navedena obvestila o avtorskih pravicah. . Javno objavljanje, reprodukcija, prodajanje, spreminjanje ali preoblikovanje vsebin spletnega mesta je brez pisnega soglasja upravljavca prepovedano. Kazniv je vsak poskus nepooblaščenega spreminjanja, poškodovanja ali povzročitev trajne ali začasne neuporabnosti podatkov na spletnem mestu promak.si. Prav tako je kazniv vsak poskus nepooblaščenega dostopanja mimo spletnih strani do kakršnih koli drugih vsebin v okviru informacijskega sistema promak.si.

Tretjim osebam je uporaba in izkoriščanje tovrstnih znamk in logotipov PROMAK prepovedana.

Omejitev odgovornosti

Informacije na naših spletnih straneh so pripravljene z veliko mero skrbnosti, kljub temua pa PROMAK ni odgovoren za občasno nedelovanje spletnega mesta promak.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti PROMAK niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletnega mesta, zato ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do informacij, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Podatki na spletnem mestu so le informativni, zato PROMAK ne prevzema nobene odgovornosti za katere koli napake v vsebini ter pravilnosti in točnosti objavljenih podatkov, do katerih je morebiti prišlo zaradi časovnih neusklajenosti, napak pri vnosu ali drugih nepredvidljivih vzrokov. PROMAK tudi ne odgovarja za obliko in vsebino podatkov, pridobljenih s spletnimi povezavami, ki niso last PROMAK. V kolikor bo ugotovljeno, da je tovrstna vsebina zavajajoča, bomo te povezave prekinili, takoj ko bo tehnično mogoče.

Snemanje programov in podatkov z naših spletnih strani se izvaja na lastno odgovornost. PROMAK ne odgovarja za morebitno škodo, ki lahko nastane pri uporabi datotek in podatkov s spletnih strani. Prav tako ne odgovarjamo za morebitne računalniške viruse, ki nastanejo kot rezultat presnemavanja datotek ali podatkov z naših spletnih strani.

Prav tako si PROMAK pridržuje pravico, da kadar koli brez razloga in predhodnega opozorila spremeni, doda ali odstrani vsebine, objavljene na svojem spletnem mestu.

Upravljavec na spletnem mestu ne dopušča vsebin, ki s svojo objavo predstavljajo kaznivo dejanje, so žaljive, pomenijo spodbujanje k etnični, rasni, verski ali drugi nestrpnosti, posegajo v osebnostne pravice, predstavljajo zlorabo osebnih podatkov ali kršitev tujih avtorskih ali sorodnih pravic. Upravljavec spletnega mesta skladno s tretjim odstavkom 8. člena ZEPT ni dolžan pregledovati ali nadzirati vsebin, ki so na spletnem mestu objavljene, kolikor te ne sodijo med uredniško oblikovane vsebine. Upravljavca je o protipravnih vsebinah ali konkretnih dejstvih, iz katerih izhaja protipravnost določenih vsebin, mogoče obvestiti po elektronski pošti na naslov info@promak.si

Končne določbe

Upravljavec spletnega mesta ima sedež v Republiki Sloveniji in kot ponudnik storitev informacijske družbe skladno z Direktivo 2000/31/ES na celotnem območju Evropske unije deluje na podlagi slovenskih predpisov o storitvah informacijske družbe.

Upravljavec si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeni oziroma dopolni določbe splošnih pogojev za uporabnike spletnega portala. O morebitnih spremembah splošnih pogojev bo uporabnik obveščen na spletnem mestu.

Za več infomracij o uporabi spletnega mesta lahko pišete na naslov info@promak.si

Pro-Mak d.o.o.

SPLOŠNI POGOJI O NAKUPOVANJU PO INTERNETU IN TELEFONU

  1. Splošno

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo izdelkov, objavljenih na spletni strani www.promak.si podjetja:

Pro-Mak d.o.o. (v nadaljevanju PROMAK)
Tržaška 135
1000 Ljubljana
Telefon: 014300803
E-mail: info@promak.si

Splošni pogoji so objavljeni na spletni strani, zato se šteje, da je vsak potrošnik, ki pregleduje vsebino in naroča blago, seznanjen z njihovim celotnim besedilom.

Potrošnik ob oddaji naročila na spletni strani tudi izrecno potrjuje, da je s temi pogoji v celoti seznanjen.

V primeru naročila po telefonu, se potrošnika jasno seznani z vsemi glavnimi sestavinami teh pogojev. Ob prevzemu naročenih izdelkov po telefonu mora kupec podpisati sklenitev prodajne pogodbe.

2. Naročanje izdelkov
V spletnih trgovinah lahko izdelke naročite na naslednji način:

– Preko kontaktnega obrazca na spletni strani:

Vpišete svoje osebne podatke ime in priimek, kontaktni e-naslov in v polje Vprašanje/Komentar vpišete svoje naročilo. S klikom na gumb POTRDI je naročilo izvedeno. S klikom na gumb POTRDI se tudi strinjate s vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni med pogoji poslovanja na spletni strani www.promak.si

– Preko telefonske številke na spletni strani

Pri naročilu preko obrazca na spletni strani je obvezna navedba telefonske številke, na katero vas bomo lahko brezplačno obveščali o poteku naročila (vsi prejeti SMSi so za vas brezplačni). Glede odstopa od naročila glejte točko 9.

3. Pakiranje in dostava izdelkov
Izdelke bomo dostavili s Hitro pošto GLS ali s Pošto Slovenije v primerni paketni embalaži. V kolikor vas ob obisku poštarja ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Paket z naročenimi izdelki vas bo na dogovorjenem prevzemnem mestu čakal še 5 dni (GLS) oziroma 8 dni (Pošta Slovenije). V tem roku ga lahko prevzamete na dogovorjenem prevzemnem mestu.

Provizijo za prenos kupnine, ki jo dodatno zaračuna GLS ali Pošta Slovenije, v celoti poravna kupec.

Stroški pakiranja, dostave in poštnine za posamično enkratno naročilo redne ponudbe se obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali podjetja GLS.

Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem zakonskem roku, ki znaša 30 dni od prejetega naročila, vendar je povprečni čas dostave 1-5 dni od prejetega naročila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti v zakonskem 30-dnevnem dobavnem roku, vas bomo, takoj ko bo mogoče, obvestili o predvidenem roku dostave. V primeru, da PROMAK v zakonskem roku ne izpolni svoje obveznosti, imate pravico odstopiti od pogodbe.

4. Razprodani izdelki
V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan oziroma ga nimamo več na zalogi, čeprav to na spletni strani ni označeno. O tem vas bomo nemudoma obvestili. Prosimo vas za razumevanje.

5. Prevzem izdelkov v naročniškem centru
Prevzem v naročniškem centru je mogoč na sedežu podjetja PROMAK, Tržaška 135, 1000 Ljubljana. Prav tako je mogoče vračilo izdelkov v naročniškem centru.

6. Cene in akcijske ponudbe
Vse cene, navedene v katalogu oziroma na spletni strani, so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka tudi stroške pakiranja in dostave v višini, navedeni na naročilnici.

Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljive zaloge.

Podjetja oziroma zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko.
Podjetje PRO-MAK d.o.o. je DDV zavezanec in obračunava DDV v skladu z zakonom. ID za DDV podjetja PRO-MAK d.o.o.: SI17339715
Cene veljajo od 12.9.2018 do preklica oziroma sprememb.

7. Plačilo
Naročene izdelke plačate na naslednji način:

1. Plačilo po povzetju
2. Plačilo po predračunu preko spletne banke (UPN obrazec) – iz vašega bančnega računa na naš bančni račun

V 1. primeru blago plačate z gotovino ob prevzetju, pri čemer strošek prenosa denarja (t.i. vplačnina) krije kupec. V primeru pošiljanja z dostavno službo GLS pa je ob prevzemu možno tudi plačilo z bančno kartico Maestro, MasterCard ali Visa;
V 2. primeru blago plačate preko svoje spletne banke, pri čemer vam banka zaračuna provizijo za plačilo UPN naloga po svojem veljavnem ceniku;

Za pravne osebe veljajo enaki pogoji naročanja in plačila izdelkov.

Pridržujemo si tudi pravico dostave samo proti plačilu po predračunu.
V primeru, da stranka naročenega blaga ne prevzame, je v bodoče mogoče le plačilo po predračunu.

8. Pridržek lastninske pravice
Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last PRO-MAK-a tudi potem, ko so vam izročeni, vse dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.

9. Preklic naročila

Prejeta naročila prek spletne strani, telefona ali e-naslova lahko brez dodatnih stroškov prekličete:

  • ob dostavi na dom oz. izbrani naslov do prejema elektronskega in/ali SMS-sporočila, v katerem boste obveščeni, da je blago predano dostavni službi;
  • ob dostavi na prodajno mesto do prevzema na prodajnem mestu.

Obvestilo o preklicu naročila lahko posredujete prek e-naslova, kontaktnega obrazca na spletni strani ali preko telefonske številke 014300803. Ponudnik ne zagotavlja, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno. Delni preklic naročila ni mogoč. Če želite preklicati le posamezne artikle naročila, vam svetujemo, da prekličete celotno naročilo, nato pa izdelate novo naročilo z novo izbranimi artikli.

  1. Odstop od pogodbe – vračilo izdelkov in vračilo kupnine
    Kot kupec imate pravico, da nam v 14 dneh od prevzema artiklov sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Od pogodbe odstopite tako, da nas o tem obvestite preko obrazca za kontakt ali pošljete sporočilo na info@promak.si.

Rok začne teči en dan po datumu prevzema. Strošek vračila bremeni kupca. Artikle je treba vrniti ponudniku najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če je kupec mogoče že začel uporabljati artikel ali če je pri tehničnih izdelkih posamezne komponente že odprl in sestavljal, odstop od pogodbe žal ni več mogoč.

Po obvestilu o odstopu od pogodbe morate blago vrniti v roku 14 dni na naslov:

Pro-Mak d.o.o.
Tržaška 135
1000 Ljubljana

Kupec mora prejete artikle vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (skladno s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju ob prejetju artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

V primeru vračila izdelkov strošek poštnine krije stranka sama, razen v primeru drugačnega dogovora.

Vračajočim izdelkom mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega transakcijskega računa, kamor vam vrnemo denar. V kolikor ste že plačali dostavljeno blago, vam bomo vrnili kupnino, ki ste jo plačali za vrnjene izdelke.

Med osebne podatke ob vračilu blaga zapišite številko vašega osebnega transakcijskega bančnega računa, kamor naj se nakaže plačana kupnina – v kolikor imate dostop do tiskalnika, si lahko natisnete obrazec (klik) oziroma se po njem zgledujete. Vračilo kupnine v gotovini oziroma s poštno nakaznico ni mogoče.

Denar vam bomo vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Neprevzem paketa ali vračilo izdelkov v 30-dnevnem roku od prevzema naročenega blaga, se prav tako šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

11. Garancija
Za vse elektronske naprave velja 1-letna garancija na kvaliteto. Garancija teče od datuma nakupa/izročitve. Garancijski pogoji so natisnjeni na zadnji strani prejetega računa oziroma iz navodil izdelka, ki jih prejmete ob dostavi blaga. Pregled in odpravo napak, v kolikor v navodilih izdelka ni navedeno drugače, opravimo v podjetju PROMAK d.o.o. V kolikor to traja več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

V primeru, da izdelek ne deluje pravilno ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt, pošljite sporočilo na info@promak.si ali pokličite na 014300803, kjer vam bomo lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Kupljene izdelke nam lahko pošljete v servisni pregled po pošti v primerni paketni embalaži.

12. Stvarne napake
V kolikor se na izdelku v roku 2 let po prevzemu pokažejo stvarne napake, mora uporabnik v zakonskem roku ponudnika obvestiti o napaki in v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. V zvezi s tem se uporabljajo zakonske določbe Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Napaka je stvarna:
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
– če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

13. Odgovornost in reševanje sporov
Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi izdelka, podjetje Pro-Mak d.o.o. ne odgovarja. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom spletne trgovine PROMAK niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe izdelka. Komunikacija poteka izključno preko spletne strani, elektronske pošte ali telefona. Osebni obisk in demonstracija izdelkov v prostorih podjetja nista mogoča. V primeru reklamacij se ravnajte po točki 10.

Podjetje PRO-MAK d.o.o. ne priznava nobenega izmed izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).